بازتاب حضور قدرتمند سنگ سفید در بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان




بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، با حضور قدرتمند شرکت سنگ سفید به عنوان حرفه ای ترین ارائه دهنده محصولات و راهکارها در حوزه سنگ در تاریخ 27 الی 30 مهرماه 1396 در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد.

طبق گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، این نمایشگاه میزبان 140 مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، مرکزی، فارس، سمنان، خراسان رضوی، یزد، گلستان و هرمزگان و نمایندگان فروش کشورهای چین، ایتالیا و آلمان بود.

نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان امسال در 9 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی شامل چهار سالن و فضای باز، آخرین تولیدات و خدمات مشارکت کنندگان خود در زمینه انواع محصولات دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه، سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان، مصالح  اولیه ساختمانی، بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان، نما و پوشش‌های خارجی ساختمان، تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، گروه‌های مرتبط علمی، آموزشی، انجمن‌ها و نشریات را به مخاطبان ارایه کرد. افزایش تعداد سالن‌های نمایشگاه، گزینش تخصصی‌تر مشارکت کنندگان، حذف شرکت‌های توزیعی و جایگزین کردن آنها با شرکت‌های تولیدی از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه محسوب می شود.

غرفه شرکت سنگ سفید در بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، یکی از معدود غرفه هایی بود که تراکم بسیار زیادی از بازدیدکنندگان اعم از اشخاص برجسته سازمانی نظیر ریئس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان (جناب آقای مهندس زهتاب)، نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی (جناب آقای دکتر کامران) و سایر مسئولین محترم را به همراه داشت.

شرکت سنگ سفید به عنوان حرفه‌ای‌ترین شرکت ارائه‌دهنده محصولات و راهکارها در حوزه سنگ در ایران در سالن نقش جهان حضور داشته و میزبان تعداد زیادی از علاقه‌مندان به حوزه سنگ بود. استقبال بی نظیر از غرفه، تمایل به دریافت اطلاعات و مشاهده محصولات و همچنین درخواست محصولات و راهکارهای جدید ارائه شده در نمایشگاه، از جمله نتایج بازتاب حضور قدرتمند شرکت سنگ سفید در بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان بود. 

نظر خود را در مورد این مطلب ثبت کنید

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
ایمیل
نظر شما
=
9
+
8